در بین بازاریابان دیجیتال (دیجیتال مارکترها) یک حرف کلیشه ای وجود دارد: بهینه سازی موتورهای جستجو (seo)دیگر آن چیزی نیست که قبلا بوده است.
یک جمله صحیح وجود دارد که اغلب نشنیده اید: استراتژی سئو در سال ۲۰۲۰ نباید روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم.
این روزها، اغلب کسب و کارها مفاهیم اساسی SEO و این که چرا مهم است را درک میکنند. با این حال، وقتی بحث توسعه و اجرای یک استراتژی SEO برای کسبوکار شما به میان می آید، تنها ایجاد محتوا براساس کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم خوب و هم اشتباه.
استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای وب سایت به وسیله موضوع آن است که به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا قصد یک کاربر هنگام جستجو را درک کند. با بهینه سازی یک صفحه وب سایت درباره موضوعات و کلمات کلیدی موجود در موضوع آن، شما می توانید خبرگی خود را به دید موتور جست و جو بکشید و رتبه خوبی با کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع بدست آورید.
به خاطر داشته باشید که هر کسب و کاری نمی تواند وب سایتش را برای جستجو به یک روش بهینه سازی کند، بنابراین هر سئویی یک فرایند بهینه سازی مشابهی نخواهد داشت. سئو کار (متخصص سئو) صنعت شما را تست می کند و در می یابد چه چیزی برای کاربران شما مهم است و استراتژی سئو را توسعه می دهد که محتوای درستی در مقابل دید کاربران قرار گیرد.
با این فرض، شما می توانید با برداشتن ۹ قدم مطمئن باشید که سئو پایه شمادر سال ۲۰۲۰ تحت پوشش قرار گرفته است و رایگان از طرف در همین مقاله در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با الگو های برنامه ریزی شده به استاد سئو داخلی تبدیل شوید.
۱٫ یک لیست از موضوعات درست کنید.
۲٫ یک لیست از کلمات کلیدی طولانی بر اساس موضوعات ایجاد کنید.
۳٫ صفحه ای برای هر موضوع ایجاد کنید.
۴٫ وبلاگ در آن تنظیم کنید.
۵٫ قدرت مقاله ها را هر هفته توسعه دهید.
۶٫ یک پلن لینک سازی بسازید.
۷٫ همه رسانه ها را قبل از قرار دادن در وب سایت خود فشرده کنید.
۸٫ در مورد روش ها و اخبار سئو صحبت کنید.
۹٫ ارزیابی کنید و موفقیت محتوای تان را پیگیری کنید.