the blog

Latest news.
استراتژی های سئو

استراتژی های سئو

چگونه یک استراتژی SEO را برای سال ۲۰۲۰ ایجاد کنیم؟

در بین بازاریابان دیجیتال (دیجیتال مارکترها) یک حرف کلیشه ای وجود دارد: بهینه سازی موتورهای جستجو (seo)دیگر آن چیزی نیست که قبلا بوده است.
یک جمله صحیح وجود دارد که اغلب نشنیده اید: استراتژی سئو در سال ۲۰۲۰ نباید روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم.

این روزها، اغلب کسب و کارها مفاهیم اساسی SEO و این که چرا مهم است را درک می‌کنند. با این حال، وقتی بحث توسعه و اجرای یک استراتژی SEO برای کسب‌وکار شما به میان می آید، تنها ایجاد محتوا براساس کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم خوب و هم اشتباه.

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای وب سایت به وسیله موضوع آن است که به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا قصد یک کاربر هنگام جستجو را درک کند. با بهینه سازی یک صفحه وب سایت درباره موضوعات و کلمات کلیدی موجود در موضوع آن، شما می توانید خبرگی خود را به دید موتور جست و جو بکشید و رتبه خوبی با کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع بدست آورید.

 

سه موضوع از سئو؛ که در یک استراتژی سئو می توان روی آن تمرکز کرد

  • سئو داخلی: سئو با تمرکز روی محتوایی که در صفحه وجود دارد و بهینه سازی محتوای آن به وسیله کلمات کلیدی خاص کمک می کند، رتبه وب سایت به سرعت افزایش یابد.
  • سئو خارجی: سئو با تمرکز روی لینک هایی که متصل به وب سایت شما در هر جای اینترنت است، تعداد بک لینک ها و ناشران حامل این لینک ها که به وبسایت شما متصل هستند، به شما کمک می کنند تا در دید موتور جستجو نسبت به وب سایت شما اعتماد ایجاد شود. به این دلیل رتبه وب سایت شما بالاتر از بقیه نتایج قرار می گیرد.
  • سئو فنی: سئو با تمرکز روی معماری وب سایت شما و تست کردن بخش سرور آن وب سایت در نظر می گیرد، که صفحه وب شما از نظر فنی تنظیم شده است. گوگل همان اندازه که از محتوای آن استفاده می شود به کدهای آن نیز اهمیت می دهد. این ویژگی برای رتبه بندی وب سایت ها برای موتور جستجو به طور مخصوصی مهم است.

به خاطر داشته باشید که هر کسب و کاری نمی تواند وب سایتش را برای جستجو به یک روش بهینه سازی کند، بنابراین هر سئویی یک فرایند بهینه سازی مشابهی نخواهد داشت. سئو کار (متخصص سئو) صنعت شما را تست می کند و در می یابد چه چیزی برای کاربران شما مهم است و استراتژی سئو را توسعه می دهد که محتوای درستی در مقابل دید کاربران قرار گیرد.
با این فرض، شما می توانید با برداشتن ۹ قدم مطمئن باشید که سئو پایه شمادر سال ۲۰۲۰ تحت پوشش قرار گرفته است و رایگان از طرف در همین مقاله در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با الگو های برنامه ریزی شده به استاد سئو داخلی تبدیل شوید.

۱٫ یک لیست از موضوعات درست کنید.
۲٫ یک لیست از کلمات کلیدی طولانی بر اساس موضوعات ایجاد کنید.
۳٫ صفحه ای برای هر موضوع ایجاد کنید.
۴٫ وبلاگ در آن تنظیم کنید.
۵٫ قدرت مقاله ها را هر هفته توسعه دهید.
۶٫ یک پلن لینک سازی بسازید.
۷٫ همه رسانه ها را قبل از قرار دادن در وب سایت خود فشرده کنید.
۸٫ در مورد روش ها و اخبار سئو صحبت کنید.
۹٫ ارزیابی کنید و موفقیت محتوای تان را پیگیری کنید.

Author: