the blog

Latest news.
هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

آیا هر سایت می تواند در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟

بله ، این امکان برای هر سایت با هر نامی وجود دارد که در حوزه ی فعالیت خود با سرچ های مرتبط در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. البته که این موضوع مانند هر کار دیگری نیاز به تخصص و تلاش دارد.

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

مهم ترین کاری که برای آمدن به بهترین رتبه های نتایج گوگل باید انجام دهید این است که همیشه برای سایت خود، مطالب غیر کپی تولید کرده و انتشار دهید(که این موضوع نیاز به کمی آموزش دارد)

کار دیگری که برای موفقیت در گوگل باید انجام دهید ، ایجاد لینک های حقیقی برای سایت خودتان است که با ارتباط گرفتن و همکاری با دوستان تان که در حوزه کاری شما فعالیت دارند می توانید ایجاد کنید و از آنها برای سایت خود لینک های مفید بگیرید.

برای موفقیت در گوگل دو راه وجود دارد:

۱ خودتان آموزش ببینید و کارهای سایت خود را انجام دهید. .

۲ سئو سایت خود را به تیمی حرفه ای بسپارید.(اگر فرصت آموزش های حرفه ای و طولانی را ندارید)

از بین شرکت های سئو سایت در ایران بگردید و بهترین شرکت را انتخاب کنید> 1 سوابق شرکت را بپرسید ۲ ببینید به شما چه تعهداتی می دهند و در ازاء آن چه هزینه ای دریافت می کنند. پیشنهاد می کنیم به تیمی خوب و حرفه ای کار سئو سایت خود را بسپارید، با این کار شما هم می توانید به سراغ گسترش تجارت خود بروید و فقط خروجی تیم سئو کار سایت خود را بررسی و مانیتور نمایید.

سئوالات شما دوستان که در خصوص آمدن به صفحه اول گوگل پرسیده میشوند:

آوردن سایت به صفحه اول گوگل چقدر زمان می برد؟

بالا آمدن سایت و رسیدن به نتایج بالای سایت گوگل ، معمولا ۳ تا ۱۸ ماه زمان می برد و این بستگی به عوامل زیادی دارد، در ادامه این عوامل را باهم میشماریم:

  • کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید
  • انتخاب صحیح دسته بندی های سایت
  • رقبای شما چقدر فعالیت می کنند
  • دانش تیم سئو شما چقدر است
  • نسبت محتوای تولیدیه شما به رقبا چقدر است
  • انتشار محتوای خود در سایر سایت ها (شبیه به pr)
  • پیشینه رقبای شما چه میزان است
  • فعالیت شما در شبکه های اجتماعی چه میزان است
  • برای کسب لینک های خوب چقدر تلاش کرده اید
  • به الگوریتم های غیر همگام با سایت خود در گوگل برخورد نکنید
  • استفاده نکردن از روش های فیک و غیر اورگانیک
  • موارد فوق همگی در زمان رسیدن شما به صفحه اول گوگل موثر می باشد

دو راز مهم برای بودن در صفحه اول گوگل

جالبه که بدونید برای اینکه اولین لینک گوگل باشید باید دو کار انجام دهید! اولی تولید محتوای ارزشمند و دومی برندسازی اینترنتی است! شما با این دو عامل در صفحه اول گوگل با کلمات پر کاربرد خواهید بود.

در اکثر مواقع سئو بدون برندسازی تاثیر چندانی در فروش ندارد. برندسازی به شما کمک می کند بازدیدکنندگان به شما برای خرید اعتماد کنند.

الان به خودتان می گویید که چقدر کلی توضیح داده شد! ما این را نمی خواستیم!! صبر کنید، در ادامه می خواهیم این دو مبحث را حسابی برایتان باز کنیم.

چند گام برای دیده شدن در صفحه اول گوگل ؟

استفاده از کلمات کلیدی طولانی
کلمات کلیدی با طولانی بیشتر در خارج از کلمات بزرگ ، پر طرفدار وجود دارد برای مثال : کلید واژه “Head” = “راهنمای سئو” طولانی= “راهنمای سئو برای مشاغل کوچک ۲۰۱۷” هرکدام ممکن است یک تن ترافیک برای شما ارسال نکند. با این حال ، کلمات کلیدی با دم بلند در مجموع وقتی تعداد بیشتری از آنها را اضافه می کنید انجام می شود. جستجوهای دم بلند بیشتر جستجوی های گوگل را تشکیل میدهند. این کلمات با دسته بندی آسانتر، وقت و هزینه کمتری را دربرمیگرند برای مثال آمازون حدود ۵۷% محصولات خود را با کلمات کلیدی دم بلند به فروش میرساند.
ایجاد یا انتخاب هگاهنگی بین صفحه وبسایت با هدف جستجو
این مهم است که بدانیم گوگل صفحات وب را قرار می دهد ، نه وب سایت ها به عنوان مثال ، ما در صفحه اول برای “كجا می توان به بك لینکها” و “كجا برای خرید بكردن” با دو صفحه مختلف در رتبه اول قرار گرفت. رتبه بندی کلمات کلیدی مشابه اکنون ممکن است صفحه ای که می خواهید در Google رتبه بندی کنید ، صفحه اصلی شما باشد ، اما این طور نیست. می تواند هر صفحه باشد. فقط مطمئن شوید که آن را با هدف جستجو مطابقت دارد (به عنوان مثال ، نوع محتوا است که گوگل می خواهد برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه بندی کند). چگونه این را بررسی می کنید؟ آن را با آنچه قبلاً در صفحه اول قرار دارد مقایسه کنید. درصورتی که صفحه شما با سه درجه هدف جستجو هم ترازی کند ، رتبه بندی زمان آسان تری خواهید داشت: نوع محتوا فرمت محتوا زاویه محتوا نوع محتوا این رایج ترین “نوع” محتوا در نتایج جستجو است. این معمولاً یکی از این موارد خواهد بود: پست وبلاگ؛ صفحه محصول (صفحه ای درباره یک محصول واحد)؛ صفحه طبقه بندی (صفحه ای که چندین محصول را نشان می دهد)؛ صفحه فرود (صفحه ای که محصول یا خدمات را در معرض دید قرار می دهد) قالب محتوا این “فرمت” غالب در بین صفحات برتر رتبه بندی شده است. این امر عمدتاً مربوط به زمانی است که می خواهید محتوای اطلاعاتی را رتبه بندی کنید. موارد مشترک شامل موارد زیر است: آموزش گام به گام لیست پست ها قطعات نظر بررسی ها مقایسه
پوشش دهی کامل موضوع توسط محتوا
داشتن محتوایی که مطابق با هدف جستجو باشد کافی نیست. همچنین باید در صفحه اول ، جایی که Google قصد دارد نتایج مناسب و مفید را به نمایش بگذارد ، سزاوار باشد. چگونه مطمئن شوید محتوای شما متناسب با لایحه است تخمین زدن بک لینک های مورد نیاز بک لینکها یک عامل مهم رتبه بندی هستند. گوگل نه تنها این موضوع را به ما گفته است ، بلکه تقریباً در هر مطالعه صنعت رابطه مثبت بین ترافیک جستجوی ارگانیک و بک لینک مشاهده شده است. بنابراین هرچه بک لینک های با کیفیت تری داشته باشید ، احتمال رتبه بندی در صفحه اول گوگل بیشتر می شود. سؤال این است ، چگونه می دانید به چند بک لینک نیاز دارید؟ حقیقت این است: هیچ راهی برای فهمیدن تعداد قطعی وجود ندارد زیرا همه بک لینک ها برابر نیستند. اما ما می توانیم تخمین تقریبی کسب کنیم

صبور بودن

برای رتبه بندی در صفحه اول در Google زمان لازم است. چقدر وقت؟ گفتن آن دشوار است. با این حال ، هنگامی که ما دو میلیون کلمه کلیدی را مطالعه کردیم ، متوجه شدیم که حدود ۹۵٪ از ۱۰ رتبه برتر بالای یک سال بودند. قبل از هراس ، این بدان معنا نیست که همیشه یک سال یا بیشتر طول می کشد تا رتبه بندی شود. اگر محتوای صحیحی ایجاد کرده و در سئو سرمایه گذاری کنید ، اغلب می توانید صفحه اول را خیلی سریع تر کنید

 

در پایان شما میتوانید برای

Author: