پرش لینک ها

سئو سایت در قم

5/5 - (27 امتیاز)

با سلام خدمت تمامی همراهان همیشگی وبینو در خدمتتون هستیم با موضوع سئو سایت در قم پس با ما همراه باشید

 

تیم وبینو آماده ی ارائه ی انواع خدمات سئو در قم می باشد ، همین حالا روی پشتیبانی واتس اپ کلیک بفرمایید

 

سئو چیست؟

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است و فرآیندی فراگیر برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو است. وقتی چیزی را در گوگل تایپ می کنید، گوگل باید تصمیم بگیرد که کدام وب سایت ها را به شما نشان دهد.به صدها شاخص نگاه می کند که به آنها “عوامل رتبه بندی” می گویند.

اولین کاری که اکثر مردم هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات انجام می دهند این است که آن را در گوگل جستجو کنند. این بدان معناست که مهم است که سایت شما به اندازه کافی رتبه بالایی داشته باشد تا دیده شود. تحقیقات نشان داده است که اکثر مردم به صفحه اول نتایج جستجو نگاه نمی کنند.

در حالی که می توانید سئوی خود را انجام دهید، زمان و تلاش زیادی را می طلبد. اکثر کسب و کارها یک متخصص سئو یا آژانس دیجیتال را برای کمک به آنها استخدام می کنند. ممکن است هزینه‌هایی در سئوی مؤثر وجود داشته باشد – مثلاً استخدام نویسنده یا خرید یک وبلاگ – اما به اندازه تبلیغات پولی نیست.

تفاوت بین سئو و تبلیغات پولی در این است که سئو شامل رتبه بندی ارگانیک است که به الگوریتم گوگل و نحوه ظاهر طبیعی وب سایت ها برای کاربران مربوط می شود.

سئو چگونه کار می کند؟

سئو با ایجاد تغییرات خاصی در طراحی و محتوای وب سایت شما عمل می کند که سایت شما را برای موتورهای جستجو جذاب تر می کند.

شما این کار را به این امید انجام می دهید که موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان یک نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش دهد.

همانطور که اشاره کردیم، الگوریتم گوگل صدها فاکتور رتبه بندی را هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام وب سایت ها و به چه ترتیبی در نتایج جستجو ارائه شود را بررسی می کند.

موتورهای جستجو چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کنند

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) برای کمک به شما پیدا کند که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید.

در مرحله بعد، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها فاکتور یا سیگنال رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس و جو مشخص شوند. در قیاس کتابخانه ما، کتابدار تک تک کتاب‌های موجود در کتابخانه را خوانده است و می‌تواند به شما بگوید که دقیقاً کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت.

عوامل موفقیت سئوی ما را می توان پروکسی برای جنبه هایی از تجربه کاربر در نظر گرفت. به این صورت است که ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب تا چه حد می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند ارائه دهد.

بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی، شما نمی توانید برای به دست آوردن رتبه های جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، به این معنی که کارشناسان سئو باید کار کنند. اینجاست که ما وارد می شویم.

همچنین اصطلاحاتی مانند در موتور جستجو وجود دارد مانند خزیدن(Crawling) و نمایه سازی(Indexing) و  رتبه بندی(ranking) چیست.

خزیدن

خزیدن فرآیند کشف است و زمانی اتفاق می‌افتد که موتورهای جستجو خزنده‌ها یا عنکبوت‌ها را برای یافتن محتوای به‌روز و جدید ارسال می‌کنند.

به گفته گوگل، ما از نرم افزاری به نام خزنده های وب برای کشف صفحات وب در دسترس عموم استفاده می کنیم.

خزنده ها به صفحات وب نگاه می کنند و پیوندهای موجود در آن صفحات را دنبال می کنند، درست مانند زمانی که در حال مرور محتوا در وب هستید.

آن‌ها از پیوندی به پیوند دیگر می‌روند و داده‌های مربوط به آن صفحات وب را به سرورهای Google برمی‌گردانند.»

علاوه بر یک صفحه وب، محتوا همچنین می تواند تصویر، ویدیو، فایل PDF، پست وبلاگ و غیره باشد.

اما فرمت هر چه باشد، محتوا همیشه با پیوندها کشف می شود.

بنابراین برای اینکه در نتایج جستجوی ارگانیک یافت شوید، مطمئن شوید که هر صفحه از وب سایت شما خزیده شده است.

 

 

 

نمایه سازی

نمایه سازی فرآیندی است که در آن موتورهای جستجو مانند گوگل اطلاعات را قبل از جستجو سازماندهی می کنند تا پاسخ های سریعی به درخواست های کاربران ارائه دهند.

به طور کلی، گوگل و سایر موتورهای جستجو دارای داده های ساختاری از صفحات وب و سایر محتوایی هستند که از آنها اطلاع دارند.

و پس از ایندکس شدن این صفحات، موتورهای جستجو اکنون می توانند از اطلاعاتی که در مورد این صفحات و محتوای آنها دارد استفاده کنند

برای اینکه آنها تصمیم بگیرند که آیا این محتوا را در نتایج جستجوی خود نشان دهند یا خیر.

رتبه بندی

واقعا مهم ترین مرحله و آن رتبه بندی است. رتبه بندی تنها پس از تکمیل مراحل خزیدن و نمایه سازی انجام می شود. بنابراین هنگامی که یک موتور جستجو سایت شما را خزیده و ایندکس می کند، سایت شما می تواند رتبه بندی شود.

بیش از 200 سیگنال رتبه‌بندی وجود دارد که موتورهای جستجو برای مرتب‌سازی و رتبه‌بندی محتوا از آن‌ها استفاده می‌کنند و همه آنها در سه رکن سئو قرار می‌گیرند: بهینه‌سازی فنی، بهینه‌سازی درون صفحه و بهینه‌سازی خارج از صفحه. چند نمونه از سیگنال هایی که موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات وب استفاده می کنند عبارتند از:

حضور کلمه کلیدی در تگ عنوان

کلمه کلیدی یا مترادف آن در صفحه و در تگ عنوان ذکر شده باشد

سرعت بارگذاری صفحه وب

اینکه آیا صفحه وب به سرعت بارگیری می شود و سازگار با موبایل است

شهرت وب سایت

آیا صفحه وب و وب سایت برای موضوع مورد جستجو معتبر در نظر گرفته می شود

چرا موتورهای جستجو به سئو اهمیت می دهند؟

چرا یک موتور جستجو اهمیت می دهد که شما از آنها یا موتور جستجوی دیگری استفاده کنید؟ بالاخره شما به آنها پول نمی دهید؟ درست است، شما به آنها پول نمی دهید … اما شخص دیگری پول می دهد! بنابراین پاسخ به این سوال این است که آنها به این دلیل اهمیت می دهند که پول خود را از تبلیغات به دست می آورند.

صفحه ای که پس از وارد کردن یک عبارت جستجو به آن تحویل داده می شود، صفحه نتایج موتور جستجو (معروف به SERP) نامیده می شود. SERP آنچه را که “نتایج ارگانیک” و همچنین “تبلیغات پرداخت به ازای کلیک” (یا PPC) نامیده می شود به شما ارائه می دهد. نتایج ارگانیک آنهایی هستند که تحت تأثیر سئو قرار می گیرند، در حالی که تبلیغات PPC هزینه می شود.

شما نمی توانید به گوگل یا هر موتور جستجویی برای اشغال هر موقعیتی در نتایج ارگانیک پول پرداخت کنید.

عواملی که بر تعریف سئو ، معنی سئو و بازاریابی سئو تأثیر می گذارد

اکنون که شما تعریف SEO را می دانید و چگونه کار می کند ، ممکن است تعجب کنید “چگونه می توانم بازاریابی SEO را انجام دهم؟” یا “آیا بهینه سازی سئو کار می کند؟” حقیقت موضوع این است که بازاریابی SEO در واقع کار می کند ، و اجرای مناسب می تواند به هر کسی کمک کند تا نتایج خوبی کسب کند. بیایید نگاهی به برخی از عواملی بیندازیم که می توانند بر رتبه بهینه سازی موتور جستجو شما تأثیر بگذارند. غول موتور جستجو ، Google هرگز الگوریتم دقیقی را که برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند ، از بین نمی برد. با این حال ، ما درک خوبی از برخی از عواملی داریم که در رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) تأثیر می گذارد. این عوامل شامل عوامل صفحه و خارج از صفحه است که در زیر در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

ازاریابی محتوا

قبل از اینکه به برخی از عوامل سئو داخلی و خارج از صفحه بپردازیم، اجازه دهید در مورد محتوا صحبت کنیم.

انواع بازاریابی محتوا

محتوا هم در جذب موتورهای جستجو موثر است.

و به سازمان شما کمک می کند تا با بازدیدکنندگان سایت ارتباط برقرار کند.

معنای سئو را می توان از طریق محتوای بصری و نوشتاری شما حتی بیشتر مورد تاکید قرار داد.

هرچه محتوای با کیفیت تر و مرتبط تری در سایت خود داشته باشید

به احتمال زیاد موتورهای جستجو صفحات شما را در صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری خواهند داشت.

به همین ترتیب، هرچه محتوای جذاب و مؤثرتری در سایت خود داشته باشید، احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما مدتی را در وب سایت شما بگذرانند بیشتر می شود.

راز ایجاد محتوایی که هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان سایت شما بهینه شده باشد این است:

برای ایجاد انواع مختلف محتوا.

آنها باید به خوبی نوشته شوند و در موضوعاتی باشند که بیشترین ارتباط را با مخاطبان شما دارند. به خاطر داشته باشید که محتوای تکراری نیز یک نه بزرگ است.

 

در اینجا فقط چند نوع محتوای آنلاین وجود دارد که می توانید برای کمک به بهبود ارائه محتوای خود روی آنها تمرکز کنید.

و بنابراین، رتبه بندی موتور جستجوی شما:

پست ها و مقالات وبلاگ

محتوای رسانه های اجتماعی

کتاب های الکترونیکی و وایت پیپر

نحوه راهنما و آموزش

فیلم ها و ضبط های صوتی

اینفوگرافیک یا سایر محتوای بصری

یکی دیگر از موارد مهمی که باید هنگام تولید محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید، کلمات و عبارات کلیدی سئو است.

اینها کلمات و عبارات مرتبطی هستند که کاربر موتور جستجو ممکن است هنگام جستجوی پاسخ به سؤالات خود یا محصولات و خدمات مرتبط آنها را تایپ کند.

 

وقتی محتوایی پیرامون این کلمات کلیدی ایجاد می کنید، شانس خود را برای رتبه بالاتر برای این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش می دهید.

به همین دلیل است که انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای کسب و کار شما یک عامل اساسی در بهینه سازی وب سایت شما است.

از سوی دیگر، یکی دیگر از عواملی که می تواند بر محتوای شما و در نتیجه رتبه بندی موتور جستجو تاثیر بگذارد، تازه بودن محتوای شماست.

تازه بودن اساساً به این اشاره دارد که سازمان شما هر چند وقت یکبار محتوای جدید را در سایت شما ارسال می کند

با این حال، ایجاد محتوای کاملاً جدید تنها راه برای تازه نگه داشتن محتوای شما نیست.

همچنین می‌توانید با به‌روزرسانی پست‌ها، بازنویسی آن‌ها برای مؤثرتر کردن آن‌ها یا افزودن اطلاعات و آمارهای جدید در طول زمان، محتوای خود را تازه کنید.

اگرچه تولید محتوا به زمان و منابع نیاز دارد، اما در نهایت نتیجه بیشتری خواهد داشت.

موتورهای جستجو محتوای عالی را دوست دارند و مصرف کنندگان برای درک بهتر ارزشی که سازمان شما می تواند ارائه دهد به محتوای با کیفیت نیاز دارند

با ایجاد چند پست وبلاگ شروع کنید و برای ایجاد دنبال کننده در رسانه های اجتماعی کار کنید002E

هنگامی که گروهی از طرفداران و فالوورهای وفادار دارید، سازمان شما می تواند برای ایجاد انواع مختلف رسانه ها برای جذب و جذب سرنخ های جدید کار کند.

بهینه سازی سئو در صفحه

مطالعه موردی

فاکتورهای سئوی روی صفحه همان عناصری هستند که در وب سایت شما اتفاق می افتد.

اینها چیزهایی هستند که شما کنترل کامل روی آنها دارید.

این بدان معنی است که شما می توانید با پیروی از بهترین روش ها برای سئو، در طول زمان برای بهبود این عوامل تلاش کنید.

این فراتر از بازاریابی محتوای شماست و به سطوح عمیق‌تر HTML سایت شما می‌رود.

 

در اینجا فقط چند مورد از عوامل سئوی صفحه وجود دارد که می تواند به شما در بهبود رتبه نتایج جستجوی گوگل کمک کند:

برچسب عنوان

تگ عنوان در هر صفحه به موتورهای جستجو می گوید که صفحه شما در مورد چیست.

این باید 70 کاراکتر یا کمتر باشد، هم کلمه کلیدی که محتوای شما روی آن تمرکز دارد و هم نام کسب و کار شما.

توضیحات متا

توضیحات متا در وب سایت شما به موتورهای جستجو کمی بیشتر در مورد آنچه هر صفحه است می گوید.

بازدیدکنندگان انسانی شما نیز از این مورد استفاده می‌کنند تا بهتر بفهمند صفحه درباره چیست و آیا مرتبط است یا خیر.

این باید شامل کلمه کلیدی شما باشد و همچنین جزئیات کافی را ارائه دهد تا به خواننده بگوید محتوا در مورد چیست.

عناوین فرعی

عنوان‌های فرعی نه تنها خواندن محتوای شما را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کنند، بلکه می‌توانند به بهبود سئوی شما نیز کمک کنند.

می‌توانید از تگ‌های H1، H2 و H3 برای کمک به موتورهای جستجو برای درک بهتر محتوای شما استفاده کنید.

لینک های داخلی

ایجاد لینک‌های داخلی یا لینک‌هایی به محتوای دیگر در سایت شما می‌تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا درباره سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن پستی در مورد ارزش یک محصول یا خدمات خاص هستید، می توانید به صفحه محصول یا خدمات در پست وبلاگ خود لینک دهید.

 

 

 

نام تصویر و تگ های ALT

اگر از تصاویر در وب سایت یا محتوای وبلاگ خود استفاده می کنید، می خواهید کلمه یا عبارت خود را در نام تصویر و متن جایگزین قرار دهید.

با گنجاندن این اطلاعات، به ارائه تعریف سئوی خود نیز کمک می کنید.

این به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا تصاویر شما را بهتر فهرست‌بندی کنند، این تصاویر ممکن است زمانی که کاربران جستجوی تصویری را برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص انجام می‌دهند ظاهر شوند.

هنگام قرار دادن استراتژیک کلمات و عبارات کلیدی سئو در صفحات خود، مهم است که از بهینه سازی بیش از حد خودداری کنید.

گوگل و سایر موتورهای جستجو اگر صفحه شما را به دفعات زیاد از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کند جریمه می کنند.

علاوه بر این، شما می خواهید مطمئن شوید که هر قسمت از محتوا فقط بر روی یک یا دو کلمه کلیدی تمرکز دارد.

این کمک می کند تا مطمئن شوید که محتوای شما خاص و مرتبط است.

تلاش برای مقابله با تعداد زیادی از کلمات کلیدی در یک زمان ممکن است بر بهینه سازی موتور جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد، زیرا اغلب باعث ایجاد محتوای غیر متمرکز و نازک می شود.

در حالی که محتوای سایت نقشی حیاتی در رتبه بندی موتورهای جستجوی شما ایفا می کند، در نظر گرفتن معماری سایت نیز مهم است.

بخشی از فرآیند بهینه سازی اطمینان از تعریف SEO در تمام قسمت های صفحات وب شما است.

شما می خواهید از یک طراحی وب استفاده کنید که موتورهای جستجو را برای اسکن یا خزیدن صفحات و محتوای شما آسان کند.

ایجاد پیوندهای داخلی بین صفحات خود، استفاده از متن های لنگر مناسب، ایجاد نقشه سایت و ارسال نقشه سایت خود به موتورهای جستجو…

هر دو می توانند به بهبود توانایی خزیدن سایت شما کمک کنند.

و همچنین می تواند به موتورهای جستجوگر شما درک بهتری از محتوای شما بدهد.

 

یکی دیگر از نگرانی‌هایی که در مورد معماری سایت شما به میان می‌آید این است که آیا وب‌سایت شما سازگار با موبایل است یا خیر.

بسیاری از مصرف کنندگان در حال جستجو برای اطلاعات و مارک ها در دستگاه های تلفن همراه خود هستند.

شما باید مطمئن شوید که این کاربران می توانند وب سایت شما را از دستگاه های تلفن همراه خود مشاهده، مطالعه و پیمایش کنند.

فراموش نکنید که سرعت صفحه وب سایت خود را نیز بهینه کنید زیرا اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از حد طول بکشد، کاربران دکمه بازگشت را فشار می دهند. و این می تواند نرخ پرش شما را افزایش دهد.

این نه تنها بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد، بلکه می تواند بر بهینه سازی SEO شما نیز تأثیر بگذارد.

بهینه سازی سئو خارج از صفحه

علاوه بر عناصر سئو در صفحه که سازمان شما بر آنها کنترل دارد، عوامل سئو خارج از صفحه نیز وجود دارد که می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد.

اگرچه کنترل مستقیمی روی این عوامل خارج از صفحه ندارید، اما راه هایی وجود دارد که می توانید شانس خود را برای اینکه این عوامل به نفع شما عمل کنند، افزایش دهید.

در اینجا چند مورد از فاکتورهای مختلف سئوی خارج از صفحه وجود دارد که می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر بگذارد:

اعتماد کنید

اعتماد در حال تبدیل شدن به یک عامل مهم در رتبه بندی یک سایت در گوگل است.

به این ترتیب گوگل تعیین می کند که آیا شما یک سایت قانونی دارید که بازدیدکنندگان بتوانند به آن اعتماد کنند.

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود اعتماد، ایجاد بک لینک‌های با کیفیت از سایت‌هایی است که دارای اعتبار هستند.

پیوندها

یکی از محبوب ترین راه ها برای ایجاد سئوی خارج از صفحه از طریق بک لینک است.

 

در اینجا باید مراقب باشید زیرا ارسال هرزنامه به سایت‌ها با لینک بیلدینگ یک راه سریع و آسان برای ممنوع کردن سایت شما از موتورهای جستجو است.

در عوض، اگر می‌خواهید لینک بسازید، برای ایجاد روابط با اینفلوئنسرها و طرفدارانی که محتوای با کیفیت تولید می‌کنند، وقت بگذارید.

. و در محتوای خود به سایت شما لینک می دهند.

اجتماعی

یکی دیگر از فاکتورهای مهم سئوی خارج از صفحه، سیگنال های اجتماعی مانند لایک و اشتراک گذاری است.

وقتی صحبت از تقویت سئو می شود، می خواهید به دنبال سهام با کیفیت از اینفلوئنسرها باشید.

هرچه محتوای باکیفیت تری منتشر کنید، احتمال اینکه مردم محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند بیشتر می شود.

با این حال، شما کنترل مستقیمی بر روی اتفاقات خارج از سازمان خود ندارید.

اما، شما می توانید شانس خود را برای بهبود سئوی خارج از صفحه به سادگی با ایجاد محتوای با کیفیتی که دیگران ارزشمند بدانند افزایش دهید.

با دادن معنای سئوی خود، می توانید توجه بیشتر کاربران موتورهای جستجو را به خود جلب کنید.

هر چه محتوای شما مرتبط تر و جالب تر باشد، احتمال اینکه دیگران به محتوای شما لینک داده و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، بیشتر می شود.

هرچه مردم بیشتر به محتوای شما اعتماد کنند، موتورهای جستجو نیز بیشتر خواهند بود.

تعریف سئو کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

ما در مورد سئو و نحوه کارکرد آن صحبت کرده‌ایم، بنابراین اجازه دهید آن را حتی بیشتر توضیح دهیم.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، سازمان‌ها دو رویکرد متفاوت برای بهینه‌سازی سایت‌های خود برای موتورهای جستجو دارند – سئو کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید.

 

برخی از سازمان ها فقط به سئو علاقه مند هستند تا بتوانند محتوای خود را سریع رتبه بندی کنند و در کوتاه مدت درآمدزایی داشته باشند.

سئو کلاه سیاه شامل تاکتیک هایی است که بر بهینه سازی محتوا فقط برای موتورهای جستجو تمرکز دارد.

این بدان معنی است که سازمان ها بازدیدکنندگان انسانی را که محتوای سایت آنها را می خوانند و هدایت می کنند، در نظر نمی گیرند.

این سازمان‌ها برای بهبود رتبه‌بندی سایت خود، قوانین را زیر پا می‌گذارند یا آن‌ها را زیر پا می‌گذارند تا به سرعت درآمد کسب کنند.

در پایان، این رویکرد به سئو صفحاتی را تولید می کند که اغلب خواندن آنها برای مردم دشوار است و کاملاً شبیه به هرزنامه هستند.

اگرچه ممکن است سایت‌ها سریع‌تر از سایت‌هایی که به‌درستی بهینه‌سازی شده‌اند رتبه‌بندی شوند، این سایت‌ها اغلب به سرعت توسط موتورهای جستجو جریمه یا ممنوع می‌شوند.

به طور کلی، این رویکرد سریع ثروتمند برای سئو، شانس سازمان را برای ساخت یک سایت از بین می برد.

وب‌سایتی که پایدار است و می‌تواند برای سال‌های آینده سرنخ‌های جدید به ارمغان بیاورد.

از سوی دیگر، سئو کلاه سفید یک رویکرد موثر برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو و ایجاد یک کسب و کار پایدار آنلاین است.

این رویکرد برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو شامل تمرکز بر روی مخاطب انسانی است که روی محتوای سایت کلیک کرده و می‌خواند.

با ارائه تعریف سئوی وب سایت خود، اطمینان حاصل می کنید که یافتن و مشاهده محتوای دیجیتال شما آسان است.

هدف از این نوع بهینه سازی موتورهای جستجو، تولید بهترین محتوای ممکن در سایتی است که خواندن و پیمایش آسان باشد.

در حالی که قوانین موتور جستجو را برای بهینه سازی نیز رعایت می کنید.

مشاهده
بکشید